Cum se face regenerarea filtrului de particule?

3 Raspunsuri

Regenerarea filtrului de particule NU se face alergand masina degeaba.Se face in mod automat in momentul in care se incarca filtrul.Daca din intamplare nu s-a facut regenerarea 1 data de 2 ori pentru ca ai oprit motorul sau nu ai fost atent ca isi face regenerare si trebuia sa nu opresti motorul...poti incerca sa iesi cu ea in exterior si sa mergi constant 2500 rpm e deajuns ca filtrul sa ajunga la temperatura care trebuie sa se regenereze.Daca nici asa nu isi mai face regenerare...doar la service ii mai poti face regenerare punand un tester pe masina.Beneficiul mersului la 3000-3500 rpm este ca iti cureti egr-ul si sistemul de evacuare.

Ați făcut o diagnoză exact în momentul regerarii? Atunci injectoarele dau debit mărit de motorină pentru a crește temperatura gazelor de evacuare. ECU are setați anumiți parametri, dacă îi dai în gușă și mergi turat pur și simplu dai peste cap acești parametri. În plus, mașina are setat să întrerupă regenerarea dacă sarcina la care este supusă depășește o anumită valoare. Am văzut mașină la care s-a făcut regenerarea turat și au rămas 11 grame de funingine și aceeași mașină la regenerare la mers normal avea 4 grame rămase. Mașina este concepută să facă regenerarea și la relanti și la mers în coloană și la mers pe autostradă. Dar să mergi cu a treia turat nu o ajuți, din contră, îi faci viața mai grea. Plus că nu declanșează regenerarea dacă nu s-a strâns cantitatea de funingine sub nici o formă. Dacă mai are de adunat 5 grame, cantitatea aceea o aduna în circa 100 kilometri. Ce faci? Omori mașina 100 kilometri? Iar dacă ai regenerari eșuate și cantitatea a depășit pragul forțând-o, nu faci decât să aduni mai multă funingine. Atâta folclor și văd că adepți sunt destui!

isi face singura regenerarea.eu am un 2.0 bmn 170 de cai si o aveam pornita la poarta si odata a inceput sa se tureze la 1200 1300 de ture a stat cv timp asa timp in care scotea un abur pe toba greu de suportat.si aia a fost😉

Adauga Raspuns