Păreri despre Audi A4 2009-2010 1.8 TFSI ?
1.8 TFSI de 120 cai – motorul aspirational de pe A4, acest domol 1.8 TFSI a fost castrat la doar 120 de cai. E identic cu celelalte versiuni, doar ca a primit doar 120 de cai. Initial gandit ca o masina entry-level care sa fie cat mai ieftina si care sa dea cat mai bine pe brosurile de vanzari ale reprezentantelor, cu preturi incepand de la… 1.8 TFSI de 160 sau 170 cai – Acelasi 1.8T lansat in 1995 pe Octavia I , actualizat la standardele anilor 2010. Spectaculos si potent, acest motor sufera in schimb la capitolul consum de ulei. Serios, e greu de stabilit daca se consuma mai mult ulei sau benzina. 2.0 TFSI de 180, 210 si 225 cai – Acelasi principiu ca la 1.8 TFSI, mai multa putere, mai mult ulei consumat. Aparent, 1 litru de ulei la 1000 de km este un consum acceptat de catre Audi. Toti acesti ani ai ras de astia cu BMW si Mercedes ca au iarna in portabagaj 2 saci de nisip si o lopata, tu acum ai in portabagaj tot timpul 5 litri de ulei. 3.0 TFSI de 272 si 333 cai – Mult prea porno pentru Romania, acest monstru cilindrat in 6 compartimente este unul din cele mai bune motoare la ora actuala. Da, consuma ulei cu aceeasi viteza cu care consuma un ultras seminte, dar consumul de ulei va fi ultima ta cheltuiala la un asemenea mastodont. 3.2 FSI de 265 cai – In mod ironic, antichitatea de 3.2 FSI este cel mai fiabil motor de pe A4 B8. Originar de pe Touareg, Phaeton, A8 si alte nebunii mari si scumpe, acest motor este fiabil dar infiorator de scump la taxe si impozite. 4.2 TFSI RS4 de 450 cai – RS4 este atat de diferit decat A4 B8 normal incat isi merita propriul articol.