As vrea sa achiziționez un audi a5 2.0 diesel automat an 2009-2011. Câteva păreri va rog?

Sunt probleme cu motoarele de 2.0?
Sau cu cutia automată de pe acest model?
Am auzit ca sunt probleme si as vrea sa stiu sigur daca e asa sau nu . Nu ma intereseaza sfaturi de genu 3.0 e forta,etc

20 Raspunsuri

am 2.0 diesel 2013 fl. Nu am avut nici o problema cu el. Testeaza-l inainte,,,pune-l pe tester, pe elevator, mergi cu ea. Cutia de viteze o verifici doar mergand,,,vezi cum se comporta la mers normal, la mers sportiv. Daca esti mutumit de ceeace gasesti si o sa ai grija in continuare de ea, e ce trebuie. Grija ca mananca mult in oras(ma refer la bucuresti). Nu o lua doar pt oras pt ca vei vedea diferente mari intre benzina si diesel....

Consumul nu ma sperie,am un e60 2.0 diesel automat si stiu ca papa in oras,fiabilitatea ma interesa.ms frumos pt raspuns

Nu e vb ca nu imi permit da nu vreau sa plătesc 500 euro la stat degeaba .

La 2 litri diesel înainte de Facelift,adică până în 2012,cam papă ulei

Stiam ca benzina papa ulei dar nu stiam de diesel

2.0 tdi mananca 500-700 ulei...dar ai grija la cutia 8+1 cvt foarte pretentioasa ....cost reparatie 2500e

Am auzit de cutiile la audi ca sunt pretențioase,asta ma interesa

Poate gasesti 7+1este mult mai OK

Deci să ne înțelegem,există cutii S-Tronic,Multitronic,Tipptronic Între S-Tronic și Multitronic dacă îi să se strice,ca și preț oricum costă mult,plus minus 1000€ tot aceiași chestie îi

Dacă se schimbă uleiul în cutie regulat,la fiecare 60.000 de kilometri,eu zic că nu contează cutia,doar depinde ce anume vrei,confort sau sport

2.0 diesel automat vine cu cutia corecta doar quattro. daca e simplu, atunci e cutia aia de plangi cand pica. ca motor, e super echilibrat si bun, dar evita cutia automata, daca nu e dublu ambreiaj.

Eu vreau confort nu conduc sportiv . Uleiul il schimb mereu si la e60 dar am inteles ca electrica e buba lor la cutiile de pe audi . La e60 nu am avut probleme deloc cu cutia

Nici la Audi nu ai să ai probleme dacă faci întreținere ca la carte,egal de cutie,problema principală îi că lumea se plânge de cutiile automate de la Audi dar uleiul se schimbă la 100.000 de kilometrii sau niciodată și atunci se miră că le pică cutiile

Da asa este,unii nu schimba deloc uleiul .

Am un a5 2011 2.0 diesel , nu mănâncă ulei deloc asa cum se spune mai sus. Sunt foarte multumit de el. Cutie 8+1,n am avut probleme

A5 multitronic 8+1,290000km fără nicio problema legată de consum ulei sau probleme la cutie(schimb la 60 000 km).Recomand 👍

Am avut A5 2010 2.0TDI Quattro cutie manuala si nu am avut deloc probleme cu ea, cum au spus si colegii mai sus cutia multitronic e pretentioasa tare. In rest sunt masini foarte bune,recomand Quattro, diferenta la consum nu prea se simte dar e mult mai stabila

O părere audi a5 2.0 TDI multitronic 2016 30000 km.multumesc

Eu am luat un A5 2013 2.0 TDI multitronic cu cutia schimba pe garantie la 164k km. Sa fiu sigur ca prima schimbare din cutie o fac eu. O sa fac schimbarea la Audi si o sa apara in istoric. Ma gandesc ca daca gasesti 2, 3 masini. Te poti duce cu seriile la Audi la tine in oras, le zici ca dupa faci schimburi la ei si poate te ajuta cu informatii. Spor

Eu am avut multitronic 3 ani pana in vara, 0 probleme la ea, cel care a cumparat masina a pus-o pe tester si el si ce crezi 0 probleme

Adauga Raspuns