Cand astept la semafor o las in Drive sau o scot in Neutral ?
Eu tin in D, din ce am inteles nu forteaza cutia, ci dimpotriva, ar ajuta-o. In schimb daca e cale ferata si stiu ca astept minute, o pun in P.
Auăleu ce de șoferi 😂!!! La orice oprire se trece în N, indiferent de durata ei! Este exact k în cazul cutiei manuale! Garantat nu stai la semafor sau etc în viteza I cu pedala pe ambreiaj!!! Iar P este doar pt staționare, gen trecere la nivel cu calea ferată , parcare etc!!! Oricum generațiile noi au start/stop și sunt instalate cu o logică 😎
la mercedes w221 in carte spune ca atunci cand se sta mult in trafic, fara ca masina sa se miste, e recomandat sa fie puna in Neutru. Logic, fiind in Drive ea cauta sa mute masina. Dar voi faceti cum stiti. Dupa va plangeti ca audi are cele mai proaste cutii facute vreodata. Cautati si pe youtube pe canalul engineering explained.
De aia se plange lumea de cutii automate in romania ca ei le manevreaza in D si P si N ca pe manuale sa le protejeze dar de fapt le uzeaza mai intens si le da socuri ca dai din N in D si pleaca cu scârțâit ca si cu manuala si atunci ea nu e pregatita de aia si lag-ul acela la automate
In trecut am detinut o automata,e mai sanatos pentru cutie la semafor sa o tii in D,la cale ferata...la ce trenuri avem o muti in P sau N. Chestia e ca la mine dupa cateva secunde de tinut piciorul pe frana cutia decupla automat iar la cea mai mica atingere a acceleratiei pleca. Nu stiu acum daca si la audi este la fel.
Inca o data pentru toti soferii de mai sus care pun cutia in N! Cutia in N se pune doar la service sau cand vrei sa o impingi. De ce? Pentru ca in N nu face presiune uleiul din cutie si nu se raceste! Doamne fereste. Voi deschideti cartea masinii vreodata? Masina se tine in D!!! Si se parcheaza in P cu frana de mana trasa!!!
Bun si eu dacă am autoholding și o las in D ce pătește ??