De ceva timp temperatura de la ulei nu mai urcă la 100 grade

BMW Seria 5 ulei temperatura f10

Salutare băieți! Am si eu nevoie de un sfat. Am un F10 din 2014 și de ceva timp temperatura de la ulei nu mai urcă la 100 grade. Sau ma rog urcă foarte greu sau ramane pe la 96. Am mai citit si eu in stânga dreapta dar nu am inteles exact ce termostat are legatura cu asta. Cel de la apa sau EGR (dacă am inteles bine). As aprecia mult dacă cineva mi-ar putea explica cum functioneaza (sau dacă există ceva tutoriale online) sau ce ar trebui verificat.

16 Raspunsuri

Sta bine ! Nu e nici un motiv de ingrijorare

Nu te atinge de eaaaaaaaa...tu nu vezi ca esti 1 la 1milion care zice ca nu urca uleiul peste 100..ba chiar nu ajunge!!!! Ceilalti 999.999 le urca peste 100!!!🤣🤣🤣🤣🤣 Repet nu te atinge de motor sau termostate ca le face in ciuda la ceilalti colegi de pe grup!!!!😅😅

Lasand gluma la o parte...n are frate nici pe draq ...mai ales ca e sezonul rece acum!!!

In aceeasi situatie sunt si eu de cand sunt 0 grade afara. 530d urca pana la 88/98 (apa/ulei) maxim, dar nu mai atinge 100

Am avut un 535d , dimineata la rece motoru troncanea si batea tot ziceai ca e Dacie cu jigleru infundat , 1 an de zile am mers cu el asa si nu ma lasat in drum !

Nu vad legatura cu problema omului dar in fine...multi mi-au zis ca e normal pe vremea asta sa stea in 95-96 uleiul. Daca nu depaseste 70 grade atunci sa iti faci probleme

Mie îmi urca la 100 Și acolo rămâne :)))

Cred ca cei care mi-au zis mie ca e normal, pot explica mai bine fenomenul. Sorin Zamfir Radu Ghelase

Numai ca acum cu temperaturile astea scăzute urca la 100 puțin mai greu. Nu e problema stai liniștit

In functie de conditii de trafic, temp exterioara, regim de mers, mod condus (EcoPro/Comfort/Sport), temp trebuie sa stea 97-100gr

Intra în meniul secret și vezi la cat îți urca apa. Musai sa stea peste 87, altfel nu îți mai face regenerare DPF-ul

La mine asta a fost maximul astazi. Nu stiu daca este normal...ar fi trebuit sa urce pana la 100 daca sunt 7-8 grade afara

La mai mult de zero grade motorul nu trebuie sa zică nici pâs. Asta ar însemna ca la -15 sa nu se mai încălzească deloc

Stie cineva un tutorial unde explica circuitul de răcire al uleiului

Am verificat și eu azi la X3, după 15 minute de mers la +7 grade afara, temperatura uleiului nu a sărit de 85 de grade, apa era pe la 87 în paralel

Adauga Raspuns