Frate... un diesel consuma 5 6 ... un benzina consuma 8 ... la drum chiar mai puțin, daca esti un șofer care nu rupe masina, pentru 10 lei in plus la sută de km renunți la o masina care nu are șanse să se strice in favoarea uneia costisitoare?
Eu am 9 masini ... mai multe game nu doar bmw... pe parte de mecanica cu nici o benzinara nu am avut probleme... in schimb... cu dieselurile , mii de euro aruncați ...
Stiu ce zici... de asta sunt curios de benzinar... 520D - 2006 - 3000€in 5 ani (asta a fost cu mare noroc, dar are dpf'ul scos) 730LD - 2010 - 13000€ in 3 ani 730Msport - 2011 - 3700€( recent cumparata) Merc S320 - 2007 - la fiecare 2 saptamani in service cu ceva futut. Corsa 1.2 - 2007 - 1000€ in 5 ani si aia cu tot cu service... lol
La 25-30k km pe an se merita motorina. Plus ca are valoare de revânzare mai buna, mai ales la km pe care ii va avea mașina când o vei vinde. Dacă făceai sub 20k pe an, era perfecta benzina.
Am un diesel si c'am stiu cum e... dar benzinar nu am avut inca ( doar daca se considera motor cel de 1.2 care il am la o Corsa si despre care pot spune ca il mananca paianjenii de cand nu l'am atins ( vre'o 3 ani mai exact). )
Depinde ce motor. Ce a venit pe E90 in 4 cilindrii nu a fost prea stralucit. Poate din 2009 cel de 170CP e mai reusit dar in schimb, cele in 6 cilindrii sunt cam prea rezistente. Papa ulei si benzina, poate un senzor pe ici-colo. V8-urile sunt ceva mai pretentioase, dar daca a fost intretinut, te tine mult si bine. De 2 ani am 2.2 pe E39 si in afara de 2 senzori, pompa de apa(preventiv), termostat, vascocuplaj si 2 garnituri nu am schimbat nimic la motor.