Nu mai reusesc sa desfund filtru de particule nici daca merg cu masina turata
Am bagat-o pe tester imi da filtrul de particule, am scos-o 30 de minute pe autostrada am dus-o in 3000ture(mai mult nu se duce) dar nu si-a revenit, as vrea sa stiu daca s-a filtrul dus de tot sau il pot curata?
Si daca se poate curata daca aveti vreo recomandare la un pret accesibil. Ford Focus 2, 10.2007 1.6tdci, 109cp. Multumesc

Daca masina este in modul de protectie, parcurgerea de km nu aduce nici pe departe rezolvarea problemei, ba chiar o agraveaza. Masina ta a acumulat mai multa funingine in DPF in acei km pe care i-ai parcurs, neavand nicio sansa sa intre in regenerare. Harta de regenerare este incompatibila cu harta de avarie.
Eu atata m-am chinuit , am dat si o gramada de bani pe lichidul acela si tot degeaba , cand se ajunge aici din pacate scoti filtru pt ca e prea scump sa il schimbi
Fix acelasi model de ford am și eu și am avut fix aceeasi eroare. Mi s a înfundat și mie de 3 ori. Prima oara i am șters eroarea din tester și mi a mers. După circa 2 luni mi a apărut iarăși aceeași eroare, am dus o iar la service mi am băgat aditiv de curățare și am plecat cu ea 100 de km tot la fel la 3000 de ture și nu și a revenit. (rezervorul se afla undeva in spatele punții) A 3 oara am fost cu ea în reprezentanta, mi a pus testerul pe ea și a ieșit pe drum cu ea și mi a făcut regenerare forțată. A mers 2 săptămâni și mi s a înfundat iarăși. Iar a 4 a oara n am avut ce sa i mai fac.. L am tăiat pe jumătate, l am spart și acuma e gol de câteva luni bune și n am mai avut problema deloc. Am anulat și egr ul și i am făcut soft. Poate ai noroc sa nu fie înfundat asa grav și poate își revine cu acel aditiv. Sper ca ți am fost de folos.
Pt ce vă luați diesel daca habar nu aveți sa le conduceți? Pt că mergeți pe premisa că e mai bun consumul pe diesel decât pe benzină? Vă zgârciți la 2-3 litri in plus la benzină, dar stricați motoarele diesel. Vă luați diesel sa circulați 95% în oraș și apoi va plângeți de filtru, egr, turbină, injectoare etc. Și eu am diesel de 2 ani jumate și circul foarte mult in oraș, nu am gram de funingine pe filtru, oare de ce? Pt că schimb vitezele la peste 2300 de turații și o țin pe la 2100-2200 de turații în a 3a, e de ajuns pt 50-60 km/h in oraș, totul constă în ținutul motorului turat, nicidecum sub 2000 de turații. Pt cei care sunt doar conducători auto, le recomand benzinar in oraș. P.S.: Dă jos filtru dacă crezi că nu poți să conduci un diesel, dar după filtru, vei ajunge la turbo, injectoare etc.. până schimbi tot motorul.