Nu mai reusesc sa desfund filtru de particule nici daca merg cu masina turata

Ford Focus focus 2 filtru de particule

Am bagat-o pe tester imi da filtrul de particule, am scos-o 30 de minute pe autostrada am dus-o in 3000ture(mai mult nu se duce) dar nu si-a revenit, as vrea sa stiu daca s-a filtrul dus de tot sau il pot curata?

Si daca se poate curata daca aveti vreo recomandare la un pret accesibil. Ford Focus 2, 10.2007 1.6tdci, 109cp. Multumesc

13 Raspunsuri

Lichid la filtru de particule ai? La mine asta a avut nevoie .......si acum e ok

Nu prea te bazezi pe curatarile astea, vezi daca mai ai lichid, si daca e dus de tot eu zic anulare dpf sa filtru nou original.. Care nu e chiar asa accesibil

Filtrul se spala, in functie de cat de colmatat este. Sa nu fie topit

Daca masina este in modul de protectie, parcurgerea de km nu aduce nici pe departe rezolvarea problemei, ba chiar o agraveaza. Masina ta a acumulat mai multa funingine in DPF in acei km pe care i-ai parcurs, neavand nicio sansa sa intre in regenerare. Harta de regenerare este incompatibila cu harta de avarie.

Sincer nici nu am auzid de lichid la filtru.. O am din februarie...s-ar putea sa nu mai fie.. Imi puteti da o poza unde se afla butoiasul si de unde as putea achizitiona lichid?

Mergi la un service ss puna raster sa scoată eroarea si dai tălpi sa se regenereze e posibil sa fii esuat regenerarea

Lichidul se află pe punte in spate sub masina

tonciu_nicu
La mine nu exista rezervorul ala....
Sebastian_le1970
E de 90 cp
tonciu_nicu
Sebastian_le1970
Dacă e de 90 cp nu are filtru particule
Sebastian_le1970
Eu asa stiu .....dar nu sunt sigur
tonciu_nicu
Are 100% si e de 109cp... O sa merg la un service sa vad..
lazărm1998
Are aditiv, nu te uiti bine, e exact sub masina
Sebastian_le1970
Rezervorul e in fata la puntea spate pe stanga

100% ai lichid pentru regenerarea filtrului de particule. Este un rezervor montat in zona puntii spate.

Eu atata m-am chinuit , am dat si o gramada de bani pe lichidul acela si tot degeaba , cand se ajunge aici din pacate scoti filtru pt ca e prea scump sa il schimbi

tonciu_nicu
Am gasit ceva la 1400lei, avand in vedere ca anularea e cam 1000lei eu zic ca e mai ok sa il schimbi. Totusi.. Ma gandeam ca gasesc o solutie sa mai trag de el 3-5 luni..
Olarfl
Sper sa ai noroc , eu m-am saturat sa tot cheltui bani aiurea , acum il scoate mecanicul ..
lazărm1998
Ala la 1400 lei e apa de ploaie, e si universal cred, vezi ca s au intalnit cazuri cand a luat foc, acolo e temperatura mare, nu e de joaca. Mai bine il anulezi daca n ai vreo 3000 si cv de lei sa dai pe filtru..
tonciu_nicu
Am inteles.. De 1500 ma induram.. De 3000 cred ca il dau jos..
lazărm1998
Oricum merge mai bn fara el 🤣. Si eu o sa l anulez daca face figuri
Olarfl
Astea sunt problemele la ele , eu am luat masina de o luna si am deja problm asta ...

Fix acelasi model de ford am și eu și am avut fix aceeasi eroare. Mi s a înfundat și mie de 3 ori. Prima oara i am șters eroarea din tester și mi a mers. După circa 2 luni mi a apărut iarăși aceeași eroare, am dus o iar la service mi am băgat aditiv de curățare și am plecat cu ea 100 de km tot la fel la 3000 de ture și nu și a revenit. (rezervorul se afla undeva in spatele punții) A 3 oara am fost cu ea în reprezentanta, mi a pus testerul pe ea și a ieșit pe drum cu ea și mi a făcut regenerare forțată. A mers 2 săptămâni și mi s a înfundat iarăși. Iar a 4 a oara n am avut ce sa i mai fac.. L am tăiat pe jumătate, l am spart și acuma e gol de câteva luni bune și n am mai avut problema deloc. Am anulat și egr ul și i am făcut soft. Poate ai noroc sa nu fie înfundat asa grav și poate își revine cu acel aditiv. Sper ca ți am fost de folos.

Pt ce vă luați diesel daca habar nu aveți sa le conduceți? Pt că mergeți pe premisa că e mai bun consumul pe diesel decât pe benzină? Vă zgârciți la 2-3 litri in plus la benzină, dar stricați motoarele diesel. Vă luați diesel sa circulați 95% în oraș și apoi va plângeți de filtru, egr, turbină, injectoare etc. Și eu am diesel de 2 ani jumate și circul foarte mult in oraș, nu am gram de funingine pe filtru, oare de ce? Pt că schimb vitezele la peste 2300 de turații și o țin pe la 2100-2200 de turații în a 3a, e de ajuns pt 50-60 km/h in oraș, totul constă în ținutul motorului turat, nicidecum sub 2000 de turații. Pt cei care sunt doar conducători auto, le recomand benzinar in oraș. P.S.: Dă jos filtru dacă crezi că nu poți să conduci un diesel, dar după filtru, vei ajunge la turbo, injectoare etc.. până schimbi tot motorul.

Dieselul moare de cold start nu de 5000rpm

Adauga Raspuns