De ce nu pot schimba vitezele la turatii mari? E posibil sa fie rupt vreun tampon la cutie/motor?

Problema . Am un s212 manual (2012), iar la 2 sapt o scot pe autostrada (soția merge cu ea in oraș 99%). După 20-30 de min de forja , la un moment dat am dus-o cu a 2-a pana in 5000 de ture, nu am mai reușit sa o dau pe a 3-a pt ca nu mai ieșea din viteza, abia când a coborât sub 3000 de ture am reușit sa o schimb. Iar de atunci tremura mașina in mers si când stau pe loc. La viteza mai mare (90km/h), nu se simte . Dar când stau pe loc și merg încet tremura . E posibil sa fi rupt vr tampon la cutie/motor? Am faramat cutia? Mâine dimineața o duc in service . Orice sfat e bune venit.

8 Raspunsuri

P.S. Cutia schimba perfect . 6 trepte manuala .

1. Nu rezolvi nimic daca turezi masina pana la rosu pe principiu ca se curata . Nu se curata absolut nimic 2. Tremurstul poate veni din N surse precum tampoane motor , cardan , grup etc .

gabrielste1983
Deci sa înțeleg ca rahatul asta de Mercedes nu suporta 5 secunde turata pe roșu . Nu sunt nebun , am scos mașina pe autostrada și am mers mai sportiv . Așa fac cel puțin o data pe luna .

cea mai mare prostie sa o turezi crezand ca o cureti ...o cureti de tot cel mai probabil

gabrielste1983
Am scris eu ceva de curățat ?

Posibil probleme la tampoanele de la motor din cauza “chinului” prin care a trecut .

Am înțeles , ca d sta pe loc și o accelerez tremura .(scoasă din viteza)

tampoane motor si cutie, parerea mea, la w211 cand mi s au dus tampoanele la motor si cutie se simte o bataie in cotiera si un zgomot ciudat cand opream/porneam motorul.... 700 lei pe lemforder au costat..

Deci, e Mercedes. Mercedesul e facut in Germania. In Germania intrarile pe autostrada sunt relativ scurte. A draqu neamt daca nu ii da in gura (unii) pe portiunea aia de 100 de metrii care intra in autostrada, de iese si plamanii din ele afara si nu se intampla nimic. La tine e posibil sa iti fi sarit ceva ce echilibreaza vreun arbore sau fulie in miscare. Oricum, problema mare nu e. La diesel pe rosu se strica doar motorina!

Problema comuna la ele e tamponul de la cutie, asta ar trebui de verificat prima data, daca partea din mijloc al tamponul atinge partea de jos al carcasei tamponului, atunci e dus, ( se poate verifica cu o oglinda pe pozitie), daca e ok tamponul la cutie verifica tampoanele la motor Bafta

Adauga Raspuns