Plăcuțele de pe partea dreaptă sunt mult, mult mai uzate decât cele de pe partea stângă?

Mercedes-Benz placute de frana

Cauze, efecte, ce e de facut ?

27 Raspunsuri

Problema la etrier,Nu se deschide pistonasu! Recomand inlocuit!!!

Curata culisantele

bolturile de la etrier sunt intepenite,curatale si functioneaza ok dupa.

Cumperi un kit de reparație etrier. Este pentru orice marca și orice model .

Problema este culisante blocate

Problema ta este de la etrierul de frana(cilindru) care nu revine la punctul de eliberare al plăcuțele complet. Practic acea roata a ta merge infranata. Dacă erau culisele se uzau anormal una mai mult decat cealalta. Schimbi etrierul sau "repari".

Culisanta de la etrier .

Etrierul e de vină,Mai exact probleme cu pistonasele...

Reparal singur acasa... 1. scoate etrierul de pe călăreț 2. Scoate culisorii afara curată bine cu perie de sarma sau ceva...pune la loc cu vaselină (ideal ar fi sa cumperi alții ) 3. Verifica garniturile la culisori 4. Verifica garniturile la pistonase 😅

Acum depinde care din placute sunt mai uzate ,el nu a specificat care cum.

Și în ultim caz schimba furtunul de la etrier

Daca ai e class stai linistit mai am 2 prieteni inclusiv la a mea asa face

Apasa mai mult din partea etrierului si din cauza asta le si toceste mai mult

Curata si unge culisantele si merge

Logic trebuie curățat bine pistonasul de la etrier daca are mizerie vezi starea garnituri de etansare sa nu aibe fisură și bineînțeles suruburile acelea culisante(nu stiu exact cum se numesc)verifica atent și curata bine.

Îți blochează un etrier. Este chit de reparatie și eu am făcut. Și trebuie sa cureți culisantele alea și sa verifici dacă sunt ok garniturile de protecție pe ele

Reconditionarea etrierelor este solutia. 100 %%%%%

Totul este de la culisante,le scoti la cureti pui vaselina si o sa fie ok!

Intotdeauna placuta din spatele discului (cea care vine pe etrier va fi mai tocita decat cea din fata pentru ca este proma care acctioneaza pe disc si cea care apasa pe disc si automat forta este mai mare pe ea .

Aceiasi gresala ca tine a facuto si eu mereu ca am pus senzorul pe placuta exterioara ...total gresit ,trebuie pus pe placuta interioara cea care sta pe pistonas (cea interioara )

Dacă îți lucrează etrier ul ok și cureți și lubrifiezi culisantele măcar odată la 6 luni nu are voie sa îți uzeze diferit

Vezi că ai pistonase gripat!

Dai cu vasilina ,dai cu vasilina ....spunetii de care vasilina baietii mei ca omu poate ca pune vasilina daia normal si se trezeste pe timpul asta ca are franele beton ca sa facut vasilina tare in amestec cu apa si nisipul de pe strazi ....

Culisantele, si nu mai folositi vaselina normala la frane... puneti ulei la culisante, sau vaselina anume pentru frane, rezistenta la temperatura. Sunt patit... dupa 4 luni era intepenit din nou cu tot cu vaselina, care s-a "uscat"... Si nu a intrat apa... garniturile etanseaza perfect si capacul a fost plin de vaselina, care avea doar "coaja" in loc...

https://youtu.be/Gdc3PZ0gFvA

Cureti culisele de rugina si de jeg, speli totul pe acolo. Apoi vaslina siliconica.

La service autorizat. Nu pe marginea drumului se rezolva problema.

Adauga Raspuns