Am fost azi la registru și am fost refuzat pentru ca nu mi-a ieșit fumul. Ma poate ajuta cineva cu vreo informație?

Mercedes-Benz Clasa E rar registru

Am un Mercedes E220 cdi 150 de cai

11 Raspunsuri

Nu am incercat dar am auzit ca dupa ce faci o decarbonizare ies noxele mai ok. Sa vedem ce zic si colegii

Fa programare la alt RAR si poate scapi

Licurici_D
Probabil i-a dat revenire si in cazul acesta trebuie sa remedieze problema ...sau sa gaseasca un inspector mai permisiv
marianAd
Mia dat revenire

Aditiv pentru injectoare

baga 5 litri de benzina la un plin de motorina si o sa iasa ok

bogdanGiur2004
Poate ar merge și asta dar nu rezolvă (cred) problema cu depunerile.
Klugre
Fiind arderea mai buna si cifra octanica mai buna curata si injectoarele.oricum e o solutie de moment

Ulei de floarea soarelui 50-50 cu motorina asta daca ai diesel... Si ceva forja inainte sa ajungi la inspectie

Forja inseamna in treapta 3-4 sa mergi in 3500-4000 de ture..

Simplu, pui 3-5 litri de benzina la 40 de motorina, mergi cu mașina ceva mai turat decât normal, sub nici o forma sa nh oprești motorul, eșapamentului/filtrul trebuie sa fie încins/roșu înainte de rar, masina trebuie sa aibe cel puțin 30minute de funcționare fără oprire!! și te asigur ca te vei surprinde.

Pe langa 3-5 litri de benzina la plin pune wd-40 in catalizator scoti sonda lamda si ii pui pe acolo. Dai forja si dute la programare cu motorul cald!!! Daca inca iese fum foloseste metabond megasel si detergentul cand schimbi filtrele si uleiul

Masina clar are o problema, poti sa ii dai cata "forja" vrei. Fum in exces = combustie incompleta. Combustie incompleta = motorina in exces (probleme la sistemul de injectie) sau restrictie de aer (tot ce inseamna admisie). Eu zic mai bine sa mergi la un service decat sa iti bagi 5 litri de benzina sau WD-40 in catalizator 😂

Baga un plin de motorina din OMV daca ai in zona de aia maxxmotion(cea mai scumpă) și plimbate pe autostrada sau undeva vreo 30min minim la cel puțin 3.000 turații.....daca ai motorul cu dpf ar trebui să-i dai regenerare manuală din Star macar odată înainte de forjă! Baftă..... problema o ai din injecție sau aer că nu-i amestecul bun și va trebui văzută problema prima data daca ai vreun mecanic bun in Mercedes la tine in zonă!

Dacă cotizai puțin nu aveai treaba . Putea sa scoată fum ca titanicul . Deci pune ceva in talon data viitoare și scapi

Adauga Raspuns