Golf ALH nu mai tragea, si-a revenit dupa ce l-am repornit. Ce are ?

Volkswagen Golf putere motor

Buna,am o problema la un golf 4 1.9 tdi alh..mergand aceasta seara cu o viteza de 110 km/h dintro data nu a mai tras am oprit motorul in mers si lam pornit din nou si sia revenit..care ar putea fi cauza?

15 Raspunsuri

Exact lafel am pățit și eu la 140, tot asa l-am oprit în mers și l-am pornit apoi și-a revenit, golf 5 2.0 tdi BKD

Limp mode ( intra turbo in protectie si ii taie puterea )

Intra in "limp mode" iar probleme pot fi multe. La tata de ex ii facea asa din cauza geometriei blocate la turbo (1.9 tdi 116 cai)

se duce usor usor....asa si a mea...la mine turbina e de vina, vanele blocate, dar merg asa deja de doi ani...deja m am invatat asa ,stiu cand aproape sa nu mai traga si o tin asa nu accelerez mai tare...iti sugerez sa o lasi moale cu depasirile....dar poate e altceva la tine

Turbina asa făcea si a mea pana i.am schimbat.o. Golf 4 1.9 alh

Nu turbina in sine, ci doar geometria variabila de la turbina . Nu este necesar să schimbi toată turbina daca ai un baiat priceput trebuie sa desfacă geometria si sa o cutrete. Se calineaza si de aici problema. Curata i geometria variabilă si ai rezolvat problema. Turbina trebuie schimbată doar in momentul in care are joc axul paletilor. Spor la treabă

Probabil senzor de presiune,,

Aoleu, deja ati ajuns la turbine. Colegu, problemele pentru limp mode sunt multe. Poti incepe cu cele mai usoare si abia apoi intrebi de turbina. Verifica traseu intercooler sa nu fie spart/sarit. Verifica absolut toate furtunasele de vacuum, de obicei ele se duc cel mai repede daca nu le-ai schimbat. Uita-te si la egr, poate e blocat de calamina... Etc

Turbo pe ultimul loc la verifica valva n75 supapa vacuum prima dată daca face așa la mine asta a fost supapa vacuum n75 la 19 tdi alh

La fel am avut si eu... Am schimbat toate furtunasele vacuum....

Gramatica....cred că toți golfistii ar trebui să știe gramatică și sa ne poată explica corect problemele apărute...înțeleg că mulți cu BMW sunt analfabeți dar sa fie și golfistii????

Actuatorul de pe turbina blocat

Limp mode ( intra turbo in protectie si ii taie puterea )

Va multumesc de ajutor

Limp mode - intra turbina in protectie. Cauze : valva n75 de vacuum, furtun vacuum/turbo/intercooler spart/fisurat, debitmetrul de aer (MAF), capsula vacuumatica de la actuator sau geometrie turbina blocata pe inchis/deschis. Am si eu tot 1.9 alh si am patit in toamna .... le am luat prin eliminare si pana la urma cauza a fost geometrie blocata pe deschis si s-a reparat prin simpla curatare la service. (Dat jos, curatat, asamblata, reglata, testata si pusa la loc undeva la 300 lei parca). Cel mai bine pune vcds si pune eroarea aici 👍

Spătaru Cristian
Am. Avut și eu acceasi problema, aveam un fir de la valva n239, l-am reparat, nu am mai avut probleme, dar am aflat curând ca am și geometria blocata, dar nu era de la turbina în orice caz. Bafta!
Adauga Raspuns