Motorina in ulei din cauza unui injector dus ?
Salutare,vin si eu cu o intrebare.Zilele trecute nu mai pornea masina si am lasato intrun service sa vada baietii ce are.M-au sunat acum si mi-au spus ca am motorina in ulei si ca e minim un injector dus (dar mai multe o sa verifice luni pentru ca programul de lucru este gata pentru azi)..Aveti idee cat costa injectoarele ca as vrea in mare sa stiu ce ma asteapta. Masina in cauza un passat 2008,2.0 tdi 170cp dsg BMR.Daca deranjeaza postare o voi sterge.Multumesc frumos
Colegul',am exact acelasi motor si am avut aceeasi problema,asa ca o sa-ti scriu un roman care poate te va ajuta intr-o oarecare masura.Dupa multa documentare si dupa ce m-am consultat cu vreo 4-5 mecanici din Buzau,Bucuresti si Brasov,am putut lua o decizie informata.De mecanicii tai nu stiu ce sa zic,deoarece ei ti-au spus ca e minim un injector dus:daca verificau cum trebuie si puneau VCDS-ul,vedeau exact daca e dus unul sau mai multe injectoare.In cazul tau,ei au facut o speculatie,ceea ce inseamna ca nici ei nu stiu ce si cum.Legat de problema ta cu motorina in ulei,depinde cat de mult ai mers cu ea in aceasta stare.Eu am mers vreo 3-4 saptamani,schimbam uleiul,iar pateam,iar schimbam uleiul,asta deoarece nimeni nu-mi dadea o explicatie pertinenta.La mine a fost problema post-injectiei cauzata de regenerarile DPF-ului.Dupa ce m-am consultat cu mai multi,singura solutie(pe langa inlocuire cu DPF original nou) a fost sa-l anulez,deoarece motoarele cu injectoare Siemens(probabil si Conti) colmateaza foarte rapid DPF-ul(plus problema amestecului carburant prea imbogatit,lucru spus de catre cei de la DIO Bucuresti).Alte 2 cauze pentru care iti poate baga motorina in ulei ar putea fi:oringuri injectoare sau pompa tandem(multe persoane acuzau probleme datorita acestei pompe).Ca si solutii la injectoare,exista kituri de reparatie(asta daca sunt deteriorate acele "consumabile").Alte reparatii mai complexe nu se realizeaza la PD-uri(lucru confirmat la specialisti in injectoare din Sinaia si Buzau).De schimbat te va costa destul de mult,asa ca ar fi bine sa te asiguri ca intr-adevar problema se afla la injectoare.Alta problema ar putea fi la motor:daca ai mers cu ulei diluat mult timp,nu e ok deloc dar poate nu e dracu' chiar atat de negru.Spre final,nu pot decat sa-ti recomand sa ai mare grija cu acei mecanici.O a doua parere nu ar strica in cazul tau.In rest,spor la treaba si sa speram ca nu e atat de grava treaba.