Turometrul stă la 1000 de vreo 10 minute. Cred că filtrul de particule își face regenerarea. Nu aveți idee cât o să dureze?

12 Raspunsuri

Când face treaba este recomandat sa ieși cu ea sa o alergi putin

Nu se regenerează nimic,în primul rând trebuie să-ți apară martorul pentru filtrul de particule pe bord,eu nu văd nimic aprins

Deduco
Te contrazic. Martorul de DPF se aprinde numai in cazul in care DPF ul este foarte colmatat sau defect. Mașina este programată sa își facă regenerare la un anumit nr de km. In momentul in care mașina intra in regenerare, injectoarele distribuie o cantitate de motorina mai mare, pentru o ardere mai puternica. Cu cât arderea e mai puternica și evacuarea este mai puternica. De acces turometrul sta la 1000. Așa fac toate.
ion_răuț
Ok nu te contrazic nu sunt de meserie,am spus ce am constatat la a mea și doar cum am rezolvat problema!
Deduco
Ti s-a aprins deoarce depășea gramajul de cenușă admis. Posibil s-a mers cu mașina mai subturat mai mult pe oraș.
ion_răuț
Probabil și a trebuit să merg în jur de 20km cu ea peste 2500 turație constant și a dispărut martorul,sa regenerat,de atunci merg în modul sport întrucât eu am dsg
Deduco
Exact. Eu am pățit de am oprit motorul de câteva ori in timpul regenerării exact ca la colegul cu postarea și mi s a infundat filtrul de a trebuit sa îl dau jos sa îl spăl. S-au aprins cei trei martori in bord foarte enervanți. Check engine, sarma și DPF ul.
ion_răuț
Am observat că așa este,de când merg în modul sport nu am mai avut problema asta,se turează mult mai tare dar și consumul mai crește,oricum nu mai există această problemă
Ionut_Pana1997
Nu. Asa sta si la mine cand face regenerare. Eu din cand in cand ii mai dau pedala pe loc sa ma alunge fumu alb daca iese 🙂

Salut,normal trebuie sa tina pana la 15 minute.eu am stat peste 30minute.pana la urma a trebuit sa dau o tura de oraș cu motorul mai turat cam 10 minute,am alergat o putin...si ii trece.

Așa știu si eu ca trebuie sa clipeasca martorul galben in bord când face regenerarea!

In concluzie nu îți face griji și scoate-o la un drum întins și alearg-o câțiva km. Vei vedea ca o sa scadă turația când se termina procedura. Bafta

George Claudiu
Salut Am un wv tuguan 2013 și eu am pătuț de 2 ori chestia cu firul de particule aprins în bord și am scos-o pe autostrada și sa stins dar problema este ca la 4 zile îmi apare iar .Am pus-o pe testere dar nu apare nimic , acum mi sa aprins încă odată. Ce as putea sa fac ?

Nu neaparat este in regenerare posibil ai multi consumatori gen Ac si suplimenteaza lipsa de curent ,accelereazo scurt pe loc si vezi daca scade turatia ,daca este in regenerare trebuie sa si evacuarea foarte incinsa gen sa te arda cand pui mana pe toba finala

Pune pe sport si du.te vreo 15 km..la fel i.mi face

Am alergat-o vreo 10 minute și tot nu a scazut turația...

S.a rezolvat. Era regenerarea. Mulțumesc tuturor!

Intreb pentru mine, acelasi lucru trebuie fac si la Passat motor 1968 ,an 16/12/2008

Masoara incarcarea... daca nu e perfecta se tureaza din calc ptr compensare

Salut am si eu aceeași problema cu filtrul de particule , mi sa aprins de 2 ori în 2 săptămâni. Prima oara mi sa stins când am mers pe autostrada vreo 20-25 km si mia apărut după 4 zile și am fost iar pe autostrada și am mers la fel și sa stins iar acum sa aprins iar după exact 4 zile . Chestia este ca pe tester nu arata nimic legat de fitru de particule iar masina merge super bine și pe drive și pe sport . Ceva recomandări ce as putea sa fac ca să nu mai imi apară asa des?
Adauga Raspuns